Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد به شدت وسوسه کننده پاریس به امباپه؛ به رئال مادرید نرو و با پول کیف کن!

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
پی اس جی از تمام فشار خود استفاده میکند تا اجازه پیوستن ستاره تیمش به رئال مادرید را ندهد.
به گزارش اسپوتنیک، امباپه که بدون شک میتواند یکی از بزرگ ترین خریدهای بازار تابستانی باشد، در این شب و روزها در دو راهی ماندن در پاریس و انتقال به مادرید گیر کرده است.
رئال مادرید اطمینان دارد که در تابستان این ستاره ملی پوش را از جمع پاریسی ها به خدمت خواهد گرفت، اما مدیران ثروتمند پی اس جی که رقم های نجومی برای شان چندان بزرگ نیست، دست به هر کاری میزنند تا وی را در تیم حفظ کنند.
روزنامه لوپاریزین فرانسه با گزارشی که به سرعت در صفحات اجتماعی در حال انتشار است، اعلام کرده است که مدیران قطری پایتخت نشینان فرانسه اخیرا پیشنهادی به شدت وسوسه کننده را به ستاره تیم شان کیلیان امباپه را دادند تا او را در تیم نگه دارند و در نهایت مانع پیوستن وی به رئال مادرید شوند.
این گزارش می افزاید که پاریس به امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله با دستمزد سالیانه 50 میلیون یورو خالص به اضافه پاداش در سال ارائه داده است.
پی اس جی در این بسته به شدت وسوسه کننده حاضر به پرداخت مبلغ نجومی 100 میلیون یورو دیگر بعنوان پاداش وفاداری برای تمدید قرارداد را به او داده که کاملا جدا از حقوق سالیانه به وی در اقساط مختلف پرداخت خواهد شد.
با وجودی که امباگه به شدت برای رفتن به رئال خود را آماده میکند، تا کنون به این پیشنهاد واکنشی نشان داده، اما به نظر میرسد این بسته میتواند این ستاره را به شدت برای ماندن در جمع پاریسی ها وسوسه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала