Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد از رانگنیک ناامید شد؛ آغاز جست‌وجوها برای سرمربی جدید

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد جست‌وجوها برای پیدا کردن مربی جدید را آغاز کرده و تلاش‌ها جریان دارد تا یک مربی کار بلد به عنوان مربی دائمی استخدام کنند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد در ماه نوامبر سال گذشته اوله گونار سولسشر را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد و رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت و تا پایان فصل استخدام کرد.
مدیران منچستریونایتد انتظار داشتند این مربی آلمانی نتایج خوبی کسب کند و وی را به عنوان مربی دائمی منصوب کنند. رالف اما در کسب نتایج خوب ناموفق بوده و انتظار نمی‌رود در این تیم به مدت طولانی به عنوان مربی بماند.
امروز باشگاه منچستریونایتد از آغاز جست‌وجوها برای پیدا کردن مربی جدید خبر داد و مدیران این تیم تلاش دارند تا یک مربی کار بلد به عنوان مربی دائمی استخدام کنند.
این موضوع را جان مورتوگ به اتلتیک اظهار داشت و گفت:" ما اکنون در حال انجام یک فرآیند کامل برای انتصاب یک مدیر دائمی جدید هستیم که در تابستان امسال مسئولیت تیم را بر عهده خواهد گرفت تا تیم را برای رقابت برای تمامی عناوین داخلی و بیرونی آماده سازد."
یونایتد در حالی به جست‌وجوی مربی جدید آغاز کرده که در چند ماه گذشته رسانه‌های انگلیسی همواره نام مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی باشگاه پاریسن‌جرمن را با این باشگاه پیوند زده و مدعی بودند که وی در تابستان آینده هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала