Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اسبق منچسترسیتی در آستانۀ بازگشت به لیگ جزیره

© Sputnik / Александр Вильфبالوتلی
بالوتلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
مهاجم ایتالیایی سابق تیم‌‌های منچسترسیتی و لیورپول یک مشتری انگلیسی پیدا کرده و ممکن است به زودی دوباره لیگ برتر انگلیس برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه انگلیسی فولام می خواهد در تابستان ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی آدانادمیراسپور ترکیه را را به لیگ برتر بازگرداند تا خط حمله خود را تقویت کند.
مهاجم 31 ساله ایتالیایی فصل موفقی را در ترکیه سپری می کند و حتی ماه گذشته توسط روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری، به تمرینات تیم‌ملی کشورش دعوت شد.
فولام در مسابقات این فصل چمپیونشیپ انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر صدرنشین این مسابقات است و به نظر می رسد صعودش به مسابقات فصل بعد لیگ برتر قطعی باشد.
بالوتلی تا به اینجای لیگ ترکیه توانسته در 22 بازی 10 گل برای تیمش بزند و سه پاس گل دهد و سران فولام بر این باورند که این مهاجم می تواند گزینه خوبی برای تقویت خط حمله تیمشان در فصل آینده و در لیگ برتر باشد.
این تیم غرب لندنی در حال حاضر در صدر جدول چمپیونشیپ قرار دارد و جایگاه آن‌ها در لیگ برتر فصل آینده تقریبا تضمین‌شده است.
برای اینکه پس از صعود به لیگ برتر بتوان در رده‌های بالای جدول قرار گرفت که با پاداش‌های قابل‌توجه همراه باشد، نیاز به سرمایه‌گذاری مناسب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала