پسکوف: زلنسکی اسلحه را زمین بگذارد و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель руководителя администрации президента, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков
Заместитель руководителя администрации президента, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه می گوید که زلنسکی به عنوان رئیس جمهور می تواند اسلحه خود را زمین بگذارد و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، می گوید که زلنسکی به عنوان رئیس جمهور می تواند اسلحه خود را زمین بگذارد و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت.
پسکوف در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا زلنسکی متعلق به آن دسته از نیروهایی است که باید غیرقانونی سازی شوند، خاطرنشان کرد: وی یک مرکز نظامی نیست.
Президент Украины Владимир Зеленский во время обращения к нации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
زلنسکی با امضای فرمانی ورود "مزدوران خارجی" به اوکراین را ممکن ساخت
پسکوف گفت: "اما رئیس‌جمهور می‌تواند دستور بدهد که سلاح‌ها را زمین گذاشته شود و در این صورت هیچ تلفاتی وجود نخواهد داشت".
گفتنی است که روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
برای دسترسی به آخرین اخبار افغانستان و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала