نشرات راشا تودی و اسپوتنیک در اتحادیه اروپا رسما ممنوع شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا فعالیت خبرگزاری روسیه امروز و آژانس اسپوتنیک در اروپا را ممنوع اعلام کرد.
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ی که در مجله رسمی این نهاد منتشر شد گفت: "از امروز 2 ماه مارچ از فعالیت خبرگزاری راشاتودی و آژانس اسپوتنیک به گونه رسمی جلوگیری می‌کند."
پیشتر خبر داده شد که وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، انتشار اخبار خبرگزاری اسپوتنیک و راشاتودی در کشورهای عضو این اتحادیه را منع کردند.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یکشنبه به خبرنگاران گفت: ما باید با انتشار اخبار نادرست و جعلی مبارزه کنیم. در این رابطه ما تصمیم به منع انتشار اخبار شبکه تلویزیونی راشاتودی و خبرگزاری اسپوتنیک در اتحادیه اروپا گرفتیم.
مارگاریتا سیمونیان سردبیر خبرگزاری بین‌المللی روسیاسگودنیا روسیه که راشاتودی و اسپوتنیک زیرمجموعه آن است، روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مورد تصمیم برای تحریم راشاتودی و اسپوتنیک در اتحادیه اروپا، بطور رسمی اعلام می‌کنم که همه کارمندان در این رسانه‌ها با وجدان کار کرده و به کار ادامه می‌دهند و هیچ‌کس اخراج نخواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала