Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال هیگواین از هم‌تیمی شدن با مسی در تیم بکام

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
مهاجم سابق تیم ملی آرجنتین دوست دارد تا در اینتر میامی با مسی هم‌بازی شود.
به گزارش اسپوتنیک، گونزالو هیگواین مهاجم آرجنتینی اسبق رئال مادرید، یوونتوس و چلسی سال‌ها در فوتبال اروپا حضور داشت که حالا به تیم اینترمیامی در لیگ امریکا ملحق شده است.
هیگواین در مورد احتمال پیوستن مسی به اینتر میامی و شرایط خودش در این تیم هم صحبت کرد:
" فرهنگ زندگی در میامی فرق دارد. در این جا از نظر ورزشی تو را آنالیز می کنند و به شرایط بدنی کاری ندارند. مثلا برای شان مهم نیست که مو داری یا نه بلکه از نظر فوتبالی از تو انتقاد می کنند.
در اروپا بیشتر به حاشیه ها توجه می شود تا عملکرد یک بازیکن... به همین خاطر است که نیمار گفت که دوست دارد به لیگ آمریکا بیاید.
مسی در اینتر میامی؟ چرا که نه. البته در نهایت خودش تصمیم می گیرد و نمی دانم چه تصمیمی گرفته می شود."
هیگواین در مورد انتقادها از خودش گفت:
" یا باید عادت کنی یا این که فوتبال را کنار بگذاری. یک فوتبالیست باید عادت کند که انتقادها بیش از تمجیدهاست. گاهی در زندگی اذیت می شدم اما وقتی که به آن عادت کنی دیگر آزاردهنده نیست چرا که انتقادها همیشه دردناک هستند.
وقتی سن کمی داری مدام می خواهی ببینی که در موردت چه می گویند. اما واکنش من به فردی که از من انتقاد می کند در حالی که من را نمی شناسد و می خواهد ناامیدی هایش از زندگی را سر من خالی کند، چیست؟ هیچ، می خندم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала