Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود پیشنهاد وسوسه انگیز؛ امباپه در فکر پیوستن به رئال + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
رئال مادرید شرایط کیلیان امباپه را با آرامش کامل دنبال می‌کند زیرا می‌داند که این بازیکن آرزوی بازی کردن در برنابئو را حفظ کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با کمال آرامش همچنان وضعیت کیلیان امباپه را دنبال می‌کند و منتظر تصمیم این بازیکن است. کیلیان امباپه همچنان به فکر بازی برای رئال مادرید است و نقشه راه او نیز همین است.
روز به روز فشار نیز چند برابر می‌شود و نه تنها با پیشنهادات مختلف، روی خانواده این بازیکن نیز و دوستان وی نیز فشار وارد می‌شود تا امباپه حداقل تا رسیدن مهاجم درست و جدید، منتظر بماند اما تعهد امباپه به خصوص تمایل وی برای بازی در سانتیاگو برنابئو بدون تغییر باقی مانده است.
از سویی هم پوچتینو می‌داند که عامل اصلی و نامتعادل پاریسن‌جرمن همین بازیکن فرانسوی است زیرا هیچ کسی در حد و اندازه او بوده نمی‌تواند. پوچتینو سطح تمرکز و حرفه‌ای بودن این بازیکن فرانسوی را در شرایط سخت تحسین می‌کند.
این بازیکن آماده رفتن به سمت والدبباس است و هم تیمی‌های او می‌دانند که مقصد او رئال مادرید خواهد بود، اما از تعهد او به پاریسن‌جرمن آگاه هستند و به همین دلیل چهارشنبه آینده دوباره همه تمرکز جهان فوتبال به او خواهد بود. اگر کسی باید ریسک کند، خود امباپه است، مهم نیست که چقدر برای دیگران سنگینی می کن، اما در برابر راه درک حرفه‌ای بودن قهرمان جهان سکوت می‌کند.
امباپه یک سال است که پیشنهادات مختلف را رد کرده است. او پس از عدم انتقال گفت که شمارش صفر شد اما با وجود پیشنهاد میلیون‌ها یورو وعده داده شده از قطر، در دل و ذهنش فکر بازی و موفقیت در رئال مادرید باقی مانده است.
در وعده نان چاشت سران دو تیم مشخص شد که الخلیفی نمی‌تواند در این سناریوی پیشنهادی امباپه احساس بازنده بودن را تحمل کند. پنج سال پیش او پیروز شد، اما حالا شکست را نمی‌پذیرد و به همین دلیل است که قطر قبل از حضور امباپه در برنابئو با بسته اقتصادی ویژه بسیج شده و این کار را انجام داده، زیرا آنها احساس می‌کنند بعد از آن مسابقه دیگر هیچ گزینه‌ای نخواهند داشت. این پرانتز بسته می‌شود، زیرا دو تیم بدون توجه به نتیجه، در ادامه فصل دیگر همدیگر را نخواهند دید.
امباپه می‌خواهد برنابئوی شب‌های عالی را پیدا کند. چیزی که به او گفتند قرار است به صورت اول شخص تقریباً به عنوان یک قهرمان زندگی کند و این چیزی بود که پاریسن‌جرمن تحت هیچ شرایطی نمی‌خواست و به همین دلیل است که آنها می‌توانند یک قرارداد 500 میلیون یورویی را روی میز بگذارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала