Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقابل بارسا با مسی و رونالدو در استرالیا

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
در حالی که گفته می‌شد بارسا دو بازی دوستانه در استرالیا خواهد داشت، حریفان احتمالی این تیم مشخص گردید.
به کزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در تلاش است تا برای کسب درآمد بیشتر و تقویت وضعیت اقتصادی فعلی خود برخی کارهایی پرسود را انجام دهد. از این رو یکی از پراستفاده‌ترین منابع در این موارد، بازی‌های دوستانه در کشورهایی‌ست که فوتبال شناخته شده‌ترین ورزش نیست. در این روزها بارسا در حال کار بر روی پیشنهاد بازی در استرالیا در پایان این فصل است.
هنوز جزئیات زیادی در این باره وجود دارد اما کاتالان‌ها پیشنهاد انجام دوبازی در استرالیا را دریافت کرده‌‌اند ولی آنرا تأیید نکرده‌اند.
حالا در تازه‌ترین مورد از حریفان احتمالی این تیم یاد آوری شده که می‌تواند پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد باشد. هر دو تیم نیز پیشنهادی مشابه با کاتالان‌ها دریافت کرده‌اند اگرچه آنها منتظر آینده فصل هستند تا از در دسترس بودن خود برای آن تاریخ‌ها مطلع شوند.
در صورتی که پی‌اس‌جی و بارسا قبول کنند، این اولین باری خواهد بود که لئو مسی با باشگاه سابق‌اش روبرو می شود. ستاره آرجانتینی از تابستان گذشته که برای پوشیدن پیراهن پاریسن‌جرمن راهی پاریس شده، هنوز با باشگاه بارسا که تقریبا تمام دوران حرفه‌ای را در آن به میدان رفته مصاف نداده است. اگر یونایتد تصمیم بگیرد این بازی‌ها را همچنان بپذیرد، کریستیانو رونالدو نیز می‌تواند رقیب هر دو تیم باشد.
رقابت‌های اروپایی مانند لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا که هر سه تیم هنوز در آن حضور دارند، آینده این بازی‌های دوستانه احتمالی در استرالیا را رقم خواهند زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала