Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرداخت غرامت 9 میلیون پوندی یونایتد به سولسشر + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد بابت اخراج کردن اوله گونر سولسشر؛ برای این مربی نروژی مبلغ 7.5 میلیون پوند پرداخت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که منچستریونایتد به شدت در تلاش استخدام سرمربی دایمی است و گزینه‌های خود را همچنان زیر بررسی دارند، اما این تیم فاش کرده که بابت اخراج کردن اوله گونر سولسشر و کادرفنی او؛ به وی و تیم کاری‌اش مبلغ 9 میلیون پوند غرامت پرداخت کرده است.
در همین حال یونایتد تأیید می‌کند که درآمد کلی این باشگاه برای سه ماه دوم مالی منتهی به 31 دسامبر 2021؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.3 درصد افزایش داشته است.
با این حال، سود عملیاتی 88.9 درصد کاهش یافت و از 48.5 میلیون پوند به 5.4 میلیون پوند رسید که عمدتاً به دلیل افزایش دستمزد بازیکنان پس از جذب کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران و پرداخت پول به تیم مربی بود.
گفته می‌شود که سولسشر پس از اخراج در نوامبر 7.5 میلیون پوند غرامت دریافت کرد، در حالی‌که مربیان تیم اصلی مایکل کریک، کیران مک‌کنا و مارتین پرت در ماه دسامبر اولدترافورد را ترک کردند.
رقم 9 میلیون پوند - کمتر از نیمی از 19.6 میلیون پوندی که یونایتد برای اخراج ژوزه مورینیو و کادر مربیگری‌اش در سال 2018 هزینه کرد - طبق نتایج مالی باشگاه که بیان می‌کرد: این هزینه، بخش عمده 10 میلیون پوندی را در "اقلام استثنایی" تشکیل می‌دهد و شامل غرامت به مدیر سابق تیم اول مردان و برخی از اعضای کادر مربیگری برای برکناری از وظیفه‌اش می شود.
بدهی خالص یونایتد از 455.5 میلیون پوند در سه ماه مشابه سال گذشته به 494.8 میلیون پوند افزایش یافت، اما درآمد تجاری روز بازی و تجارت این تیم نیز افزایش داشته است. در همین حال، جان مورتو مدیر فوتبال تایید کرد که یونایتد جستجوهای خود را برای یک سرمربی جدید آغاز کرده است.

مورتو گفت: "ما اکنون در حال انجام یک فرآیند کامل برای انتصاب یک مربی دائمی جدید هستیم که در تابستان امسال مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت، تا ما را به چالش برای عناوین داخلی و اروپایی بازگرداند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала