Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشت گپ نگردید؛ امباپه رئالی شده، باشگاه حالا به دنبال هالند است!

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
مجری برنامه معروف الچرینگیتو در اسپانیا میگوید، امباپه تصمیمش را گرفته و در تابستان پیراهن رئال را بر تن خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که در این شب و روزها بازار ماندن و یا رفتن کیلیان امباپه از پی اس جی به شدت داغ است، حالا جوزپ پدرول مجری برنامه معروف و پر طرفدار ال چرینیگیتو در اسپانیا میگوید، با تمام اتفاقات و پیشنهادات سنگین پاریسی ها به امباپه، این بازیکن در تابستان بازیکن رئال خواهد شد.
این در حالیست که روزنامه لوپاریزین فرانسه شب گذشته ادعا کرد، پاریس برای حفظ امباپه به او پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله با سالیانه 50 میلیون یورو حقوق در سال به اضافه 100 میلیون پاداش وفاداری را داده است، اما روزنامه مارکا میگوید، امباپه با تمام این پیشنهادات، تصمیمش برای رئالی شدن و جدایی از جمع پاریسی ها قطعی است.
در همین حال جوزپ‌پدرول، مجری برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو گفت:

" امباپه اولین بازیکنی خواهد بود که رویایش را به پول ترجیح می‌دهد. توجهی به شایعات نداشته باشید و پشت گپ نگردید، او برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. باشگاه دوسیه امباپه را تمام شده می‌داند و حالا تمرکز خود را روی به خدمت گرفتن هالند گذاشته است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала