لاوروف: خواسته‌های روسیه درباره اوکراین را نمی‌توان به عنوان تسلیم آن دانست

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که خواسته‌های روسیه درباره اوکراین را نمی‌توان به عنوان تسلیم آن دانست مسکو پیشنهاد مذاکره می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره گفت و گو با اوکراین گفت: خواسته‌های روسیه درباره اوکراین را نمی‌توان به عنوان تسلیم آن دانست مسکو پیشنهاد مذاکره می‌دهد.
لاوروف گفت: "من فکر نمی کنم که بتوان آن را به این طریق واجد شرایط کرد. نکته اصلی در اینجا اصطلاحی نیست که استفاده می شود. ما یک توافق نامه را پیشنهاد می کنیم. این توافق حقوق قانونی همه مردمی را که در اوکراین زندگی می کنند را شامل می شود و برابری اقلیت های ملی را بدون استثنا تضمین می کند".
وزیر خارجه روسیه در ادامه افزود: "این باید در قانون اوکراین منعکس شود، جایی که اکنون قانونی درباره سه مردم بومی وجود دارد، گویی که هرگز روس ها در خاک اوکراین وجود نداشته اند. سیاست روس هراسی و نه تنها روس هراسی - علیه دیگر اقلیت های ملی: مجارستانی، رومانیایی، لهستانی، بلغاری. این یک توافق خواهد بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала