Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام ژاوی برای جذب ارلینگ هالند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
نشریه بیلد مدعی شده که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در مونیخ با ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند دیدار کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، یکی از بازیکنانی است که با درخشش خودش در بوندسلیگا، توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده و همه تیم‌های مطرح اروپایی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن اند.
مبلغ فسخ قرارداد هالند در پایان فصل، 75 میلیون یورو است و هر باشگاهی که بتواند با این بازیکن به توافق دست یابد، می‌تواند وی را به خدمت بگیرد.
هالند به روز سه شنبه در مونیخ دیده شد و نشریه‌های آلمانی از جمله بیلد، اعلام کردند که با توجه به بن‌بست در مذاکرات لواندوفسکی با مدافع قهرمانی بودندسلیگا، این بازیکن برای مذاکره با باواریایی‌ها وارد شهر مونیخ شده و پیوستن به این باشگاه را بررسی خواهد کرد.
امروز اما نشریه اسپورتیو کاتالونیا و بیلد مدعی شدند که هالند بخاطر مصدومیتش به مونیخ سفر کرده و در حاشیه این سفر با ژاوی هزناندز سرمربی بارسلونا و جوردی کرایوف دیداری داشته و سرمربی بلوگرانا از تعطیلات استفاده کرده و تلاش‌هایی انجام داد تا توجه ستاره نروژی را به پروژه‌اش جلب و وی را به نیوکمپ بیاورد.
با این حال رسانه‌های مادریدی خبر داده‌اند که این بازیکن به رئال چراغ سبز نشان داده و ژاوی به همین دلیل تلاش دارد تا وی را از این تصمیم منصرف کند و به تیم خودش بیاورد.
این خبرها در حالی منتشر شده که رسانه‌های انگلیسی سه تیم رئال، بارسا و سیتی جدی‌ترین مقاصد برای هالند می‌دانند و مدعی اند که وی به یکی از این سه تیم خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала