Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌خیال هم‌بازی شدن رونالدو و مسی؛ پی‌اس‌جی تماسی با زیدان نداشته

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
در چند هفته آخر شایعاتی مبنی بر حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی شنیده می‌شد اما این شایعات از سوی لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن رد شد و وی در گفت‌وگویی اظهار داشت که تماسی با زیدان نداشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌های آخر رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که سران پاریسن‌جرمن به فکر استخدام زیدان به عنوان جانشین پوچتینو اند و مربی سابق رئال مادرید در فصل آینده سرمربی پی‌اس‌جی خواهد شد.
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
ورزش
مسی و رونالدو در یک تیم؛ پی‌اس‌جی به واسطه زیدان، کریس را به پاریس می‌آورد + عکس
این شایعه زمان جذاب‌تر شد که موضوع هم‌بازی شدن رونالدو و مسی در پی‌اس‌جی نیز مطرح شد و رسانه‌ها مدعی بودند که زیدان خواهان جذب مهاجم پرتگالی است و می‌خواهد وی را در صورت جدایی امباپه به خدمت بگیرد.
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن اما تمامی شایعات را رد می‌کند و می‌گوید که تماسی با زین‌الدین زیدان نداشته اند و هنوز یک‌ونیم فصل دیگر با پوچتینو قرارداد دارند.
وی به لوپاریزین گفت:" هنوز یک سال و نیم دیگر از قرارداد پوچتینو باقیمانده است. صادقانه بگویم که تا به حالا به تغییر مربی فکر نکرده‌ایم. از طرف ما با زیدان نیز هیچگونه تماس و مذاکره ای انجام نشده است. پوچتینو قبل از اینکه مربی پی‌اس‌جی شود، بین 5 مربی برتر دنیا قرار داشت و هنوز هم در این جمع قرار دارد. می‌توانید در تیم پیشرفت‌هایی را ببینید هرچند مشکلاتی هم وجود داشته است."
به این ترتیب حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است و رونالدو و مسی نیز در پاریسن‌جرمن هم‌بازی نخواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала