Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت رسمی فدراسیون فوتبال روسیه از فیفا و یوفا به دادگاه حکمیت ورزش + عکس

© REUTERS / Maxim ShemetovSoccer Football - World Cup - Opening Ceremony - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 14, 2018 Robbie Williams, Aida Garifullina, former player Ronaldo and World Cup mascot Zabivaka during the opening ceremony
Soccer Football - World Cup - Opening Ceremony - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 14, 2018 Robbie Williams, Aida Garifullina, former player Ronaldo and World Cup mascot Zabivaka during the opening ceremony - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال روسیه به صورت رسمی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرده و خواهان لغو حکم فیفا و یوفا مبنی بر محرومیت موقت تیم‌های ملی و باشگاهی از تمامی رقابت‌ها شده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، فیفا و یوفا تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه را از اشتراک در تمامی رقابت‌های فوتبالی به صورت موقت محروم کردند.
فدراسیون فوتبال روسیه پس از اطلاع از این حکم، آن را غیر عادلانه و مغرضانه عنوان کرد و مدعی شد که به دادگاه حکمیت ورزش شکایت خواهند کرد.
حالا این نهاد به صورت رسمی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرده و خواهان لغو حکم فیفا و یوفا مبنی بر محرومیت موقت تیم‌های ملی و باشگاهی از تمامی رقابت‌ها شده‌است.
همچنان آرتم ژیوبا، کاپیتان تیم ملی فوتبال روسیه و مهاجم زنیت سن‌‌پترزبورگ،با انتشار پیامی به این موضوع واکنش نشان داده و از یوفا و فیفا خواسته است تا ورزش را با سیاست دخیل نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала