فعالیت اسپوتنیک در چهار کشور اتحادیه اروپا متوقف گردید

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Студия радио Sputnik в "Экспофоруме" накануне открытия Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017
Студия радио Sputnik в Экспофоруме накануне открытия Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
سر از امروز 3 مارچ، خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک پخش خود را در وب سایت ها، برنامه های رادیویی و شبکه های اجتماعی بین المللی در چهار کشور اتحادیه اروپا - اسپانیا، فرانسه، آلمان و یونان متوقف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در اوایل ماه مارچ، رهبری اتحادیه اروپا تصمیم گرفت پخش و توزیع محتوای اسپوتنیک در اروپا را ممنوع کند. در اتحادیه اروپا آمده است که همه مجوزها و قراردادهای سازمان‌های اروپایی برای توزیع سیگنال و محتوای اسپوتنیک باید لغو شود. همچنین، از اوایل ماه مارچ، برنامه های اسپوتنیک برای دانلود در اپ استور خارج از روسیه در دسترس نیست.
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
منع فعالیت آژانس خبری راشاتودی و اسپوتنیک در اروپا
تیم های تحریریه اسپوتنیک طی اخرین سخنرانی خطاب به مخاطبان خود تاکید کردند، مقامات اروپایی که سال ها با تمام توان تلاش کردند تا دیدگاهی متفاوت و مختلف از دیدگاه خود را ریشه کن کنند، مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شده اند. تحریریه اسپوتنیک در اسپانیا، فرانسه، آلمان و یونان همچنین از همه روزنامه نگاران و کارشناسانی که در طول سال ها با آنها کار کرده اند، سپاسگذاری کردند.
ما همیشه با مخاطبان خود صادق بوده‌ایم، آنچه را که همکاران ما در مورد آنها ننوشته‌اند، گفته و نشان می‌دهیم.
اسپوتنیک طی بیانیه‌ای گفت: از شما مخاطبان ما سپاسگزاریم که برای شما آزادی بیان یک عبارت خالی نیست، بلکه یکی از اصول زندگی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала