Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان سنگین وزن UFC به اتهامِ اقدام به قتل دستگیر شد + عکس

© AFP 2023 / Rey Del RioGeneral view of the UFC 238 octagon
General view of the UFC 238 octagon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
کاین ولاسکوئز قهرمان دو دوره سنگین وزن UFCاست به اتهام اقدام به قتل دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، کاین ولاسکوئز در کالیفرنیا به ظن تلاش برای قتل دستگیر شد. قهرمان دو دوره سنگین وزن UFC به ظن تلاش برای قتل در منطقه خلیج سانفرانسیسکو که منجر به زخمی شدن یک مرد شد، دستگیر شد.
بر اساس گزارش‌ها، مردی در نزدیکی بزرگراه مونتری و خیابان بیلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اگرچه با جراحاتی که سلامتی او را به خطر نینداخت به بیمارستانی در همان منطقه منتقل شد.
tmz اولین رسانه ای بود که گزارش داد که این ورزشکار آمریکایی مکزیکی با این اتهام مواجه شده است، زیرا اداره پولیس سن خوزه تأیید کرد که ولاسکوئز مظنون است.
دفتر روابط رسانه‌ای پولیس سن خوزه گفت که انگیزه و شرایط مربوط به این حادثه در حال حاضر در دست بررسی است. ولاسکوئز بدون وثیقه در زندان شهرستان سانتا کلارا نگهداری می‌شود و روز چهارشنبه در دادگاه حاضر خواهد شد.
مجازات‌های تلاش برای قتل در کالیفرنیا به دو درجه تقسیم می شود. برای اقدام به قتل درجه یک که از پیش برنامه ریزی شده، محکومیت‌ها می تواند منجر به حبس ابد بدون آزادی مشروط شود.
برای اقدام به قتل درجه دوم که از پیش برنامه ریزی نشده و عمدی نبوده است، محکومان می توانند انتظار داشته باشند که از پنج تا نه سال پشت میله های زندان در یک زندان ایالتی کالیفرنیا باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала