Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان فورمول یک قراردادش را تمدید کرد + عکس

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
ماکس فرستاپن قرارداد جدیدی با ردبول اتریش امضا کرد و به این ترتیب تا سال 2028 با این تیم متعهد خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، ردبول تایید کرد که ماکس فرستاپن، قهرمان فعلی جهان پس از امضای قراردادی جدید، تا سال 2028 در این تیم خواهد ماند.
این تمدید پنج ساله به ارزش 55 میلیون دالر در سال گزارش شده است که فرستاپن را با رقمی که لوئیس همیلتون در مرسدس به دست می آورد، یکسان می‌سازد.
پس از کسب عنوان قهرمانی در سال گذشته، فرستاپن گفت که می‌خواهد مادام العمر در ردبول بماند و قرارداد جدید، که علاوه بر قرارداد فعلی وی با ردبول تا سال 2023 اعتبار دارد، باعث خواهد شد که این رانندۀ 24 ساله تا 30 سالگی در این تیم بماند.
وی پس از تمدید گفت:" من واقعاً از حضور در تیم ردبول لذت می برم، بنابراین انتخاب ماندن و تصمیم تمدید تا فصل 2028 تصمیم آسانی بود."
فرستاپن در حالی قرارداد خودش را تمدید کرد که برخی تیم‌ها به جذب وی تمایل نشان داده بودند اما وی با توجه به رضایتی که از حضور در این تیم دارد، تمام پیشنهادات را نادیده گرفت و به کارش با ردبول ادامه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала