Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخیتاریان به 15 سال حضورش در تیم ملی ارمنستان پایان داد

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر هنریخ‌ مخیتاریان Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2020. Армения - Италия
هنریخ‌ مخیتاریان Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2020. Армения - Италия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
ستاره ارمنی در 33 سالگی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی باشگاه رم ایتالیا رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
مخیتاریان در 15 سال حضور در تیم ملی، موفق به ثبت 32 گل در 95 بازی شد. این بازیکن رکورددار بیشترین گل در تاریخ تیم ملی ارمنستان است. مخیتاریان در 6 سال پایانی حضورش در تیم ملی، کاپیتان ارمنستان بود.
پیام خداحاظی مخیتاریان در اینستاگرام:
"به یاد دارم زمانی که برای اولین بار پیراهن تیم ملی خود را پوشیدم، این در بازی دوستانه مقابل پاناما و اولین گل من برای کشورم در مقدماتی جام جهانی مقابل استونی بود. من می خواستم در تمام مراحل زندگی ام پیروز شوم، مهم نیست که چقدر سخت باشد.
بازی کردن برای ملتم در 15 سال گذشته افتخاری بود و حتی بیشتر از آن افتخاری بود که کاپیتان این تیم در 6 سال گذشته بودم. پس از 95 بازی ملی، کار سخت، اشتیاق و فراز و نشیب‌های بی‌سابقه در طول مسیری که کشورم را در زمین بازی نمایندگی می‌کردم، تصمیم گرفتم از تیم ملی ارمنستان بازنشسته شوم.
بعد از آخرین بازی ام در نوامبر برابر آلمان به این تصمیم رسیدم. فکر می کنم زمان مناسبی است. من هر آنچه که بتوانم به تیم ملی خود داده ام. بنابراین، در سال‌های آینده کاملاً روی حرفه باشگاهی‌ام متمرکز خواهم بود.
لانه فوتبال من در ارمنستان، سرزمینم بافته شد و برای همیشه از تک تک افرادی که از من حمایت کردند، مربی من بودند، با آنها بازی کردم و به رشد من به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک شخص کمک کردند، سپاسگزار خواهم بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала