پوتین: عملیات نظامی در اوکراین طبق پلان پیش میرود

© Sputnik / Pool / Mihail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума "Российская энергетическая неделя"
Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума Российская энергетическая неделя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین اظهار داشته است که عملیات نظامی در اوکراین طبق پلان پیش می رود، وظایف تعیین شده مؤفقانه عملی می گردد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: عملیات خاص نظامی در اوکراین طبق برنامه پیش می رود، طبق برنامه دقیق، تمام وظایف محول شده مؤفقانه عملی می گردد.
پوتین افزود که پرسنل نظامی روسیه با درک کامل از هدف خود، در عملیات ویژه در اوکراین وارد عمل می شوند و حتی پس از مجروح شدن در صفوف خود باقی می مانند. "
پوتین خطاب به اعضا شورای امنیت روسیه گفت: "رفقای عزیز، در 24 فبروری، یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین آغاز شد. سربازان و افسران روسی با انجام وظایف تعیین شده برای محافظت از مردم ما در دونباس، برای تضمین امنیت سرزمین مادری، شجاعانه مانند قهرمانان واقعی عمل می کنند".
Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума Российская энергетическая неделя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
پوتین: عملیات نظامی در اوکراین طبق پلان پیش میرود
رهبر روسیه افزود که حتی پس از مجروح شدن، سربازان و افسران همچنان در صفوف می جنگند و جان خود را فدا می کنند تا رفقا و غیرنظامی ها را نجات دهند.
رئیس دولت خاطرنشان کرد: در منطقه شهرک ولنوواخا، قطعات نیروهای مسلح روسیه موفق شدند از دفاعی که ملی‌گرایان اوکراینی برای مدت طولانی در حال تقویت آن بودند، عبور کنند.
"در جریان نبرد، هم سربازان ما و هم شبه نظامیان دونباس واقعاً قهرمانی از خود نشان می دهند. من می خواهم به پرسنل کندک 100 پیاده موتر دار که در جهت دونتسک عمل می کنند اشاره کنم. سربازان تحت قومانده دگروال الکسی بوریسویچ برنهارد در منطقه ولنوواخا از عمق دفاعی عبور کرد که ناسیونالیست ها آن را در طول تقریباً هشت سال تقویت و تجهیز نموده بودند.
رهبر روسیه تاکید کرد که ملی گرایان و مزدوران خارجی در اوکراین به عنوان سپر انسانی در پشت غیرنظامیان پنهان شده اند.
قبلاً پوتین گفته بود، برای این منظور، برنامه طرح ریزی شده است که "غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала