5 راه برای جوانتر به نظر رسیدن

© Fotolia / dimitriyДевушка улыбается своему отражению в зеркале
Девушка улыбается своему отражению в зеркале - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
عضو شوید
درست است که ترفند های آرایشی زیادی برای جوان تر نشان دادن چهره وجود دارد اما چند روش طبیعی برای زیبایی بیشتر و سالم بودن را به شما متذکر می شویم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Eat This, Not That، داکتران از ایالات متحده امریکا پنج راه برای حفظ سلامت پوست و جوانتر به نظر رسیدن نامبرده اند.
برای احساس بهتر و جوانتر به نظر رسیدن، متخصصان امریکایی روش‌های زیر را توصیه می‌کنند: حتما از پوست خود در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید محافظت کنید، درست غذا بخورید، سیگار را ترک کنید، به طور منظم ورزش کنید و یاد بگیرید چگونه با استرس کنار بیایید.
دکتر تاد کخ در این خصوص بیان داشت که استرس یکی از دلایلی است که باعث می‌شود یک فرد بسیار مسن‌تر از سن خود به نظر برسد. استرس به سلول‌های پوست آسیب می‌رساند و باعث می‌شود رنگ و قابلیت ارتجاعی آن از بین برود. برای مبارزه با استرس، کارشناسان توصیه می کنند ورزش کنید و زمان بیشتری را برای مراقبت از خود اختصاص دهید.
کاکائو و شوکالات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
نوشابه که پوست بدن را زنده می کند
به گفته دکتر کلر چان، قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش منجر به آسیب به پوست، افزایش تولید ملانین و رنگدانه های بیش از حد می شود و همچنین می تواند باعث پیری زودرس پوست شود. چان یاد آوری می کند که اثرات منفی قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به تدریج انباشته می‌شود. او توصیه می کند برای حفظ جوانی پوست، از پوست در برابر نور خورشید محافظت شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала