Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: مشکل کروس جدی نیست، برای بازی با پی‌اس‌جی برنامۀ متفاوت داریم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با سوسیداد اعلام کرد که برای این دیدار دو غایب خواهد داشت و برای بازی با پی‌اس‌جی برنامۀ ویژه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد یکشنبه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد در چارچوب هفتۀ بیست‌وهفتم رقابت‌های لالیگا است و دیدار دشواری برابر حریف خواهد داشت.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، لحظاتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
سرمربی رئال در مورد بازی با سوسیداد گفت:" شرایط تیم خوب است. این هفته خوب تمرین کردیم. امید و انگیزه داریم. برای مقطع پایانی فصل آماده‌ایم. سوسیه داد خوب بازی می کند و اعتماد به نفس بالایی دارند."
آنچلوتی در مورد غایبان تیمش گفت:" والورده و کروس برای بازی با سوسیداد آماده نیستند. امیدوارم کروس به زودی برگردد چون مشکلی جزئی دارد. فکر نمی‌کنم که شرایط بدنی‌اش افت کند. کروس مقابل آلاوز استراحت کرد. مشکلش خستگی نبود. گاهی بدشاسنی وجود دارد، باید به مصدومیت‌‌ها عادت کنیم. در دوره مهمی از فصل هستیم اما حالا مصدومیت‌های زیادی نداریم. مصدومیت‌های کمی داریم. آلابا هفت روز به خاطر مصدومیت غایب بود. کروس نیز پنج یا شش روز استراحت می‌کند. چنین مصدومیت هایی نشان می‌دهد که شرایط بدنی را به خوبی کنترول کرده‌ایم و از این بابت مطمئن هستیم."
کارلتو در مورد حس خودش گفت:" حس خوب یا بد من بستگی به شرایط دارد. اگر تیمی خوب یا بد تمرین کند، حس شوخ طبعی من کم یا زیاد می‌شود. امروز حالم بر اساس خوشبینی است و شرایط تیم خیلی خوب است."
وی در مورد دو سال بازی نکردن بیل در برنابئو گفت:" عجیب است اما مشکلات زیادی داشته است. مقابل ویارئال بازی کرد و خوب بود. بنزما آماده است. نمی‌خواهم که ترکیب را با فکر بازی با پی‌اس‌جی انتخاب کنم. بازی فردا یک فینال است و از بهترین تیم ممکن استفاده خواهیم کرد."
سرمربی رئال در مورد بازی با پی‌اس‌جی گفت:" فعلا تمرکز روی بازی با سوسیداد است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. برنامه بازی با پی اس جی هم متفاوت و خاص خواهد بود و خوشبینم که آن هم جواب بدهد."
آنچلوتی در مورد احتمال جذب هالند و امباپه به صورت همزمان گفت:" به این سوال نمی‌توانم جواب بدهم. دوست دارم در مورد بازیکنان تیم خودم حرف بزنم نه کسانی که در عضویت باشگاهی دیگر هستند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала