Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقویت خط حملۀ منچستریونایتد قبل از دربی + عکس

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد، از مصدومیت رهایی یافته و در دیدار برابر منچسترسیتی خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب این هفته منچستریونایتد دیدار دشواری در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‎‌های لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه اتحاد برابر رقیب هم‌شهری منجسترسیتی دارد و برای ماندن در بالای جدول و حفظ شانس کسب سهمیه باید در این دیدار به برتری دست یابد.
یونایتد که در بازی‌های آخر در خط حملات مشکلات فراوانی داشته است، برای دیدار با سیتی کاوانی را در اختیار خواهد داشت و این مهاجم اروگوئه‌ای می‌تواند برابر سیتیزن‌ها به میدان برود.
این مهاجم 35 ساله از زمان تساوی 1-1 مقابل برنلی در 8 فبروری، به دلیل مصدمیت دیگر به میدان نرفت و مشکل کشاله ران او را از حضور در 5 بازی متوالی محروم کرد.
کاوانی حالا به صورت کامل آماده است و رانگنیک، سرمربی موقت، اعلام کرد که می‌تواند این یکشنبه در سیتی تا حدی به تیم کمک کند.
رالف در نشست خبری گفت:" او از دیروز به تمرینات بازگشته است. امروز دومین جلسه تمرینی او با این تیم بود. خوب به نظر می رسد، بنابراین فکر می‌کنم او حداقل می‌تواند بخشی از تیم برای یکشنبه باشد. چند بازیکن هنوز شرایط بازی را ندارند، اما باید منتظر باشیم و ببینیم تا فردا یا یکشنبه چه اتفاقی می‌افتد. اما ادینسون فکر می‌کنم در حال حاضر بخشی از گروه خواهد بود."
با بازگشت کاوانی، هواداران یونایتد امیدوار اند زوج او و رونالدو بتوانند در دربی بدرخشند و پیروزی در آن دیدار را به ارمغان بیاورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала