Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس شیاطین سرخ با اریک تن هاگ برای نیمکت مربیگری

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
یکی از خبرنگاران معروف انگلیسی مدعی شده که منچستریونایتد با اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس تماس گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد جستجوی اش برای یافتن یک سرمربی دائمی را شدت بخشیده و به نقل روزنامه نگار مشهور جاناتان شریگر، آنها با اریک تن هاگ سرمربی آژاکس تماس گرفته‌اند.
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
ورزش
بازگشت تاتنهام به سمت تن هاگ پس از بن‌بست در مذاکرت با کونته
گرچه نام‌های بزرگ دیگری مانند مائوریسیو پوچتینو، لوئیز انریکه و کارلو آنچلوتی نیز مطرح است اما منابع متعدد تأیید کرده‌اند که سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن و تن هاگ به عنوان افراد مدنظر جدی باشگاه هستند.
به تازگی توسط دیلی میل فاش شده که سرمربی هالندی در حال گذراندن درس زبان انگلیسی است و هوش‌اش را برای رفتن به منچستریونایتد بسته است.

شراگر اکنون با انتشار توییتی مبنی بر اینکه باشگاه منچستر برای اطلاع از وضعیت او با او تماس گرفته و نوشته: "یونایتد با تن هاگ تماس گرفته است تا از وضعیت او مطلع شود."

گزارش دیگری توسط 90min.com بیان کرده که منچستریونایتد تحت تأثیر سبک بازی تن هاگ و توانایی او در کار نه تنها با بازیکنان آکادمی، بلکه با ستاره‌های خارج از کشور قرار گرفته است. تعداد کمی در اولدترافورد نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند که چگونه این مربی 52 ساله خود را خارج از زمین نگه داشته و بلوغ خود را یک امتیاز مثبت می‌داند.
سرمربی آژاکس همچنین از حمایت رالف رانگنیک مربی موقت منچستریونایتد برخوردار است، که احساس می‌کند بهترین گزینه برای هدایت تیم به جلو است.
چند هفته آینده می تواند اطلاعات بیشتری در مورد علاقه یونایتد به تن هاگ در اختیار رسانه ها قرار دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала