Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جرارد به دنبال جذب ستاره ناراضی پی‌اس‌جی + عکس

© AP Photo / Kamil Zihniogluأهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي
أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
باشگاه استون ویلا قصد دارد تا جورجینیو واینالدوم هافبک هالندی پاریسن‌جرمن را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم تابستان گذشته و پس از ختم قراردادش با لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریسن‌جرمن شد و امیدوار بود در این تیم بدرخشد. این هافبک هالندی اما زیر نظر مائوریسیو پوچتینو عملکرد خوبی نداشته و به نیمکت‌نشین در پاریس مبدل شده است.
واینالدوم از شرایط خودش راضی نیست و می‌خواهد در تابستان آینده و پس از یک فصل ناکام پاریس را ترک کند و به تیمی بپیوندد که دقایق بیشتری به دست آورد.
باشگاه‌های زیادی از جمله نیوکاسل، اورتون و اتلتیکومادرید خواهان جذب این بازیکن اند و در تابستان شاهد رقابت داغی برای این هافبک با تجربه هالندی خواهیم بود.
با این حال نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که استیون جرارد سرمربی استون ویلا نیز یکی از علاقه‌مندان واینالدوم است و از مدیران باشگاه خواسته است تا این بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرند.
جرارد با توجه به بازی در لیورپول، شناخت خوبی از هافبک هالندی دارد و می‌داند که وی چیزهای زیادی به تیمش اضافه خواهد کرد و در خط میانی خواهد درخشید.
طبق گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا، جینی تا سال 2024 در پایتخت فرانسه قرارداد دارد، اما گفته می‌شود پی‌اس‌جی مایل است با مبلغ 21 میلیون پوند ستاره هالندی را به فروش برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала