Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد کمتر در توافق با سی‌وی‌سی؛ کلید اصلی آمدن هالند به نیوکمپ

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
بارسلونا امیدوار است که بیش از 15 درصد برای امضای قرارداد داشته باشد زیرا قرارداد متفاوت از سایر باشگاه‌های اسپانیایی با CVC دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جذب ارلینگ هالند توسط بارسلونا از هرلحاظی دشوار است و کار راحتی نیست اما رسانه موندو دیپورتیوو مدعی‌ست که خوان لاپورتا راضی شده تا رویای خود را به حقیقت بدل کند.
چندین فاکتور ضروری وجود دارد تا براساس آن مهاجم نروژی فصل آینده به نیوکمپ بپیوندد و همه چیز به این بستگی دارد که او با سقف دستمزد مدنظر لالیگا به این تیم بپیوندد.
و تنها دو راه وجود دارد که مطابق با پارامترهای مورد نیاز لالیگا قابل اجرا باشد. یکی از آن کاهش حقوق با خروج بازیکنان با سابقه بالا و/یا فروش به قیمت قابل توجه است. مورد دوم از طریق بازگشایی مذاکرات با لالیگا با توافق با CVC است.
به اساس ادعای موندو دیپورتیوو، بارسایی‌ها متقاعد شده‌اند که اگر رابطه با لالیگا تغییر کند، کارفرمایان ممکن است در رابطه با بازی جوانمردانه مالی سست‌تر باشند. پس از استعفای فران ریورتر به عنوان مدیرکل اجرایی باشگاه بارسلونا، نهاد بارسا تماس خود را با لالیگا برای نزدیک‌تر کردن موقعیت‌ها از سر گرفت. در رده بالاتر، کاتالان‌ها معتقدند که توافق احتمالی با CVC نمی‌تواند بدهی را افزایش دهد، بلکه به هدف دریافت آن پول به عنوان سرمایه دست می‌یابد.
طبق توافق جهانی اکثر باشگاه‌های لالیگا با CVC، 70 درصد باید به زیرساخت‌ها، توسعه بین‌المللی، توسعه برند و محصول، استراتژی ارتباطی، طرح نوآوری و فناوری و برنامه توسعه محتوا در پلتفرم‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی اختصاص یابد. 15% بیشتر برای پرداخت بدهی و 15% باقی مانده برای ثبت نام بازیکنان جدید هزینه شود. بارسا معتقد است که این درصدها را می‌توان تعدیل کرد، زیرا تقریباً با گلدمن ساکس قراردادی برای حداکثر 1500 میلیون یورو برای کارهای اسپای بارسا امضا کرده و اعتبار دیگری از آگوست 2021 به مبلغ 595 هزار (455 + 140 مذاکره مجدد) بخشی از بدهی قبلی است. از این رو می بینید که ممکن است فضای کمی بیشتر برای امضا کردن با آنچه می‌توانید از CVC وارد کنید، وجود داشته باشد.
احساسی که در بارسا وجود دارد این است که لالیگا نیز علاقه زیادی به رسیدن هالند به فوتبال اسپانیا دارد. دوئل احتمالی با کیلیان امباپه در رئال مادرید، رقابت مسی و کریستیانو رونالدو را برای لالیگا احیا خواهد کرد، زیرا باشگاه بارسلونا به ادعاهایی برای افزایش حامیان مالی و افزایش ارزش برند نیاز داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала