رئیس‌جمهور پوتین نئونازی‌ها را تهدید اصلی در اوکراین خواند

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время переговоров в режиме видеоконференции с председателем КНР Си Цзиньпином
Президент РФ Владимир Путин во время переговоров в режиме видеоконференции с председателем КНР Си Цзиньпином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین با نشر خبری می‌گوید که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در گفتگوی تلفونی با اولاف شولتز صدراعظم آلمان تاکید کرد که تهدید اصلی در اوکراین از جانب واحدهای نظامی نئونازی است.
به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه کاخ کرملین آمده است که در این گفتگوی تلفونی"تاکید شد که تهدید اصلی از جانب واحدهای نظامی نئونازی است که مرتکب جنایات جنگی متعدد، با استفاده از روش‌های تروریستی، استقرار سلاح‌های ضربتی در مناطق مسکونی که وقیحانه در پشت غیرنظامیان پنهان می‌شوند. در عین حال، کی‌یف رسماً به تعهد خود برای توقف این وحشی‌گری عمل نمی‌کند-در روزهای اخیر تعداد چنین مواردی افزایش است".
روسیه بامداد روز پنجشنبه (24 فبروری) عملیات نظامی ویژه خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند". رئیس‌ جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسوولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала