Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس در تیررس باشگاه آمریکای گلکسی + عکس

© REUTERS / SUSANA VERAسيرخيو راموس
سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
در حالی‌که سرخیو راموس نتوانسته در پاریس جایگاهی به دست آورد، حالا اما تیم لس آنجلس گلکسی به وی ابراز علاقه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که ماجراجویی سرخیو راموس در پاریسن‌جرمن به یک تراژیدی مبدل شده، مدافع اسپانیایی همچنان می‌خواهد که خود را ثابت سازد.
اما حالا به دنبال جذب اوست تا بتواند از نام وی درآمد خوب داشته باشد. لس آنجلس گلکسی (آمریکا).
خلاصه این‌که انتقال راموس به پاریس یک انتقال ناکام ثبت شده است. حضور او با هیاهوی زیاد در کنار مسی، دوناروما، واینالدوم و حکیمی در ابتدای فصل در پارک دو پرنس رقم خورد اما جدا از دیگران پیراهن پی‌اس‌جی به وی بزرگی کرد و این بازیکن بیشتر از دسترس خارج بوده و زمان کافی برای بازی نداشته است.
این ملی پوش 35 ساله اسپانیایی همچنان در شبکه‌های اجتماعی با ورق زدن کارهای فیزیکی خود برای دریافتن زمان بیشتر در زمین، هواداران را به خود جلب می‌کند.
اما او همچنان هفته به هفته در نشریه‌های پزشکی PSGحضور دارد و تقریباً مطمئن به نظر می‌رسد که دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باشگاه مورد علاقه‌ و سابق‌اش در سانتیاگو برنابئو را از دست خواهد داد.
آیا می‌توان مسیر تاریخ با پاریسن‌جرمن را برعکس کرد؟
آیا راموس می‌تواند دوباره به بازیکن قابل اعتماد تیم تبدیل شود؟
تماس بین ال‌ای گلکسی و نزدیکان راموس
بر اساس قرارداد تا سال 2023 با باشگاه فرانسوی، مدافع اسپانیایی در حال حاضر وزنه‌ای مرده در نیروی کار مائوریسیو پوچتینو است. اما او همچنان هاله‌ای استثنایی را در سیاره فوتبال حفظ کرده است. اثبات، با وجود شکست‌هایش در پاریس، علاقه یک باشگاه را برانگیخته است. اگرچه اروپایی نیست اما گلکسی لس آنجلس است.
طبق گزارش‌های رسیده، مسابقات قهرمانی MLS آخر این هفته اجازه یافت تا از سر گرفته شود (از سرگیری زودهنگام به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در پایان سال) و پنجره نقل و انتقالات بین 7 جولای و 4 آگوست برای جذب بازیکن باز خواهد شد. باید دید آیا این گزینه از سوی سرخیو راموس قابل اجرا خواهد بود یا خیر...
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала