Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سه غول اروپا بر سر یکی از بهترین استعدادهای جوان + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو کارشناس نقل و انتقالات مدعی‌ست که رئال مادرید و بارسلونا از جمله باشگاه‌هایی هستند که شرایط بازیکن 18 ساله را زیر نظر دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ فابریزیو رومانو کارشناس معروف نقل و انتقالات گزارش کرده که باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ ظاهراً علاقه مند به جذب فلوریان ویرتس، هافبک بایرلورکوزن هستند.
این بازیکن آلمانی تا به اینجای کار یک فصل موفقانه داشته و مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح در سراسر اروپا قرار گرفته است.
با این حال، هافبک لورکوزن قصد ندارد در سال 2022 تیم آلمانی را ترک کند.
رومانو در توییتی نوشت: "علاقه زیادی به فلوریان ویرتس وجود دارد، این طبیعی است زیرا او یکی از بهترین استعدادهای جهان است. برای آینده باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، بایرن از نزدیک او را زیر نظر دارند، البته هیچ چیزی پیشرفته‌ی نیست."
در همین حال گزارش‌های دیگری نیز مطرح است که هیچ حرکتی در سال 2022 انتظار نمی‌رود و در سوی مقابل بایر لورکوزن قصد دارد او را حفظ کند.
ویرتس در این فصل برای لورکوزن به صورت خارق العاده‌ی ظاهر شده و در 22 بازی برای این باشگاه آلمانی 7 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است. عملکرد این بازیکن 18 ساله در سال گذشته باعث شد تا او 4 بار به تیم ملی آلمان دعوت شود.
این در حالی‌ست که ویرتس در لورکوزن خوشحال است علی‌رغم اینکه با باشگاه‌های مانند رئال مادرید و بارسلونا در ارتباط است.

زیرا اوایل سال جاری از ویرتس در مورد دوران حضورش در لورکوزن و وضعیتش در باشگاه فعلی او سوال شد، وی گفت: "تغییر من به لورکوزن در زیر 17 سال تنها تصمیم من بود، زیرا چشم‌انداز بهتری برای خودم در لورکوزن می‌دیدم و همینطور هم شد. من یک مربی خوب و بازیکنان بزرگ داشتم که مرا به چالش کشیدند و از من بازیکن بهتری ساختند. آنها هنوز هم این کار را انجام می‌دهند و به همین دلیل است که من خوشحالم که این قدم را برداشتم. از نظر گذشته، این یک تصمیم ناخوشایند بود، قابل درک است. فکر می‌کنم با گذشت زمان، اکنون اینجا در لورکوزن خیلی خیلی راحت هستم. دلایل زیادی برای این کار دارم. این به این دلیل است که تیم ما در سطح بالایی قرار دارد."

وی اضافه کرد: "2022 واقعاً برای ما خوب پیش می‌رود. ما واقعاً به عنوان یک تیم خوب بازی می‌کنیم. خواهیم دید که چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. ما قصد داریم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. ادامه دادن به این راه تا زمانی که آخرین بازی و کسب سهمیه بازی‌ها باید هدف ما باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала