Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات زیدان با مالک پی‌اس‌جی در برنابئو + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
امیر آل‌ثانی مالک پاریسن‌جرمن با زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید همچنان در تماس است.
به گزارش اسپوتنیک؛ از اکتوبر به شدت شایع شده که سایه زین الدین زیدان بر فراز پارک دو پرنس موج می‌زند. اما حالا گزارش شده که امیر آل ثانی امیر قطر به صورت مرتب با زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در ارتباط است تا به زودی این مربی 49 ساله را روی نیمکت مربیگری پاریسن‌جرمن منصوب کند، همچنین گفته شده که جایگاه لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه در چند ماه اخیر متزلزل شده و سران پی‌اس‌جی قصد دارند تا آرسن ونگر را جانشین وی نمایند.
سرمربی فرانسوی با رئال مادرید سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردید ولی هرگز تمایلی به مربیگری پی‌اس‌جی نشان نداده و امکان مربیگری در این تیم را هم رد کرد و به نماینده‌اش آلن میلیاچیو اجازه انجام معامله را نداد.
اگر لئوناردو پنج‌شنبه در ستون‌های خبری اکیپ گفت که هرگز با قهرمان جهان در سال 1998 تماس نگرفته و او همچنین نمی‌خواهد با وی کار کند، این در مورد مالک ثروتمند قطری PSG، امیر تمیم بن حمد آل ثانی فرق می‌کند. آل‌ثانی که زیدان را می‌شناسد و به شدت علاقمند وی است، بر اساس اطلاعات جدید، تماس‌های این دو مرد منظم جریان دارد. شکی نیست که امیر و مربی 49 ساله فرانسوی بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو بین رئال مادرید و پاریسن‌جرمن تماشا خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала