Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک چهارم نهایی جام حذفی؛ لیورپول، چلسی و سیتی به هم نرسیدند

© AP Photo / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
مراسم قرعه کشی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برگزار شد که طی آن تیم‌های لیورپول، چلسی و منچسترسیتی از یکدیگر دور شدند و حریفان شان را شناختند.
به گزارش اسپوتنیک؛ مراسم قرعه‌ کشی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در نهایت عصر پنجشنبه توسط گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس انجام شد و طی آن تیم‌های این مرحله حریفان شان را شناختند.
حساس‌ترین بازی‌های این دور را اورتون برابر کریستال پالاس و ساوتهمپتون با منچسترسیتی برگزار خواهند کرد دیدارهایی که دو جدال تضمین شده تمام لیگ برتری محسوب می‌شود.
در دیگر بازی لیورپول با یکی از دو تیم ناتینگهام فارست یا هادرزفیلد تاون به میدان خواهد رفت.
یکی دیگر از تیم‌های دسته دومی میدلزبورو در ریورساید با چلسی مواجه می‌شود در حالی‌که در بازی قبلی تاتنهام مدعی را از پیش رو برداشت.
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی چه وقت برگزار می‌شود؟
دور ششم بازی‌های جام حذفی در آخر هفته بین جمعه 18 مارچ و دوشنبه 21 مارچ برگزار می‌شود. تاریخ‌های مشخصی با توافق باشگاه‌ها و شرکت‌های تلویزیونی مدت کوتاهی پس از قرعه کشی مشخص شده است.
جایزه دور ششم جام حذفی چقدر است؟
تمامی تیم‌های برنده جام حذفی از اتحادیه فوتبال 360000 پوند جایزه دریافت خواهند کرد. نکته مهم برای آن چهار تیم، به معنای تضمین پرداخت بیشتر از نیمه نهایی نیز است.
نیمه نهایی جام حذفی اولین دور مسابقات است که شامل جایزه برای بازنده می‌شود که 450000 پوند است در حالی‌که برندگان 900.000 پوند دریافت می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала