Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا پدیدۀ اسپانیایی را از رئال قاپید؛ پدری جدید با بلوگرانا به توافق رسید + عکس

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو در یک رشته توییت از توافق کامل بارسلونا با پابلو توره استعداد جوان فوتبال اسپانیا، خبر داده و می‌گوید که بزودی این بازیکن با بلوگرانا قرارداد خواهد بست.
به گزارش اسپوتنیک، پابلو توره 18 ساله، پدیده جوان فوتبال اسپانیا که در حال حاضر در آکادمی راسینگ سانتاندر حضور دارد، فصل درخشانی در تیم جوانان این باشگاه داشته است و مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا قرار گرفته است.
در چند هفته آخر بارسلونا و رئال مادرید تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام دادند و به نظر می‌رسید که کهکشانی‌ها برندۀ این دوئل شوند. در کمال تعجب اما بارسلونا این بازیکن را قاپید و در یک قدمی جذب این بازیکن قرار دارد.
فابریزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورت، ساعاتی قبل در یک رشته توییت از توافق کامل بارسلونا با پابلو توره خبر داد و مدعی شد که این بازیکن بزودی با کاتالان‌ها قرارداد خواهند بست.
توره که عضویت تیم زیر 19 ساله‌های اسپانیا را دارد، به پدری جدید در اسپانیا معروف است و همین موضوع سبب شده تا وی راه پسر طلایی اروپا را برود و به فوتبال حرفه‌ای خودش در نیوکمپ ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала