Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله کرونا به اردوی ماینتس در آستانۀ بازی با دورتموند

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
19 نفر از اعضای از اعضای باشگاه ماینتس آلمان به ویروس کرونا مبتلأ شده‌اند و دیدار این تیم برابر دورتموند در هالۀ از ابهام قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های بوندسلیگا، ماینتس در ورزشگاه اپل آرنا میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود و این دیدار یک‌شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد.
با این حال کرونا به اردوی تیم میزبان حمله کرده و این احتمال وجود دارد که این دیدار به زمان دیگری موکول شود.
در چند روز گذشته آزمایش چند بازیکن و کارکنان این باشگاه مثبت شده بود و حالا از آلمان خبر می‌رسد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اردوی این تیم به عدد 19 رسیده است.
تمرینات امروز این تیم نیز به همین دلیل لغو شد و همین موضوع سبب شده تا رسانه‌های آلمانی احتمال لغو دیدار این تیم برابر دورتموند را پیش‌بینی کنند.
تا هنوز مشخص نیست که در میان 19 تن که آزمایش آن‌ها مثبت شده، چه تعداد بازیکن، کادر فنی و کارکنان باشگاه اند اما در صورتی که ماینتس کمتر از 13 بازیکن داشته باشد، بازی این تیم لغو خواهد شد.
گفته می‌شود که نشست مربیان دو تیم طبق برنامه برگزار خواهد شد و تغییر در آن رونما نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала