Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند همچنان در دام مصدومیت؛ بازگشت ستاره نروژی با دیگر به تأخیر افتاد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند هنوز از مصدومیت رهایی نیافته و به نظر می‌رسد که دوری او از میادین طولانی‌تر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در ماه جنوری و در بازی دورتموند برابر هوفنهایم دچار مصدومیت شد و پس از معاینات بیشتر مشخص شد این بازیکن دچار مصدومیت عضلانی شده است.
انتظار می‌رفت که وی در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر گلاسکو رنجرز به میادین باز گردد اما روند ریکاوری او تکمیل نشد و ستاره نروژِی دیدار رفت و برگشت برابر نماینده اسکاتلند را از دست داد.
مارکو روزه سرمربی دورتموند امیدوار بود وی به بازی برابر ماینتس برسد اما مصدومیت این بازیکن هنوز پابرجا است و دوری او از میادین طولانی‌تر خواهد شد.
وی که اخیراً راهی شهر مونیخ شده بود تا با داکتران مشورت کند، دریافته که نباید در بازگشت به میادین عجله کند و با خیال راحت به ریکاوری‌اش بپردازد.
از سویی هم کادر صحی و فنی دورتموند گفته اند که در مورد بازیکن نروژِی ریسک نخواهند کرد و در زمان مناسب از او در ترکیب استفاده خواهند کرد.
مصدومیت‌های طولانی مدت هالند، مشتریان وی را نیز شوکه کرده و آن‌ها نگران اند که مبادا این بازیکن در آینده نیز با مصدومیت‌های طولانی مدت روبه‌رو شود و سرمایه‌گذاری آن‌ها نتیجۀ مثبت در پی نداشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала