Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ تیم مورد علاقه‌اش در دربی منچستر را معرفی کرد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2022
عضو شوید
لیورپول در حالی‌که رقیب سر سخت و دیرینه منچستریونایتد به حساب می‌رود، در شب تقابل تاریخی شیاطین سرخ برابر سیتی، طرفدار یونایتد خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار جذاب، حساس و تماشایی فوتبال انگلیس، بازی کلاسیک منچستریونایتد و لیورپول است اما یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌ها یکشنبه شب طرفدار یونایتد خواهد بود. زیرا با شکست دادن منچسترسیتی، لیورپول دوم جدولی اختلاف‌اش را به کم‌ترین حد ممکن خواهد رساند.
این شنبه در صورت برگزاری دیدار دو تیم لیورپول و وستهام یونایتد رده پنجمی، حساسیت دربی منچستر در یکشنبه‌شب آنهم به میزبانی ورزشگاه اتحاد به اوج خود می‌رسد. گرچه یونایتد نمی‌تودند با سیتی مقابله کند اما شیاطین سرخ در تلاش هستند برای حفظ جایگاه شان در جدول و کسب سهیمه لیگ قهرمانان، باید به برتری دست یابند، در حالی‌که آرسنال و تاتنهام نیز رویای ربودن مقام چهارمی دارند.
یکشنبه شب مردان پپ گواردیولا در بازی لیگ برتری باید با دو بیگ سیکس روبرو شوند، زیرا هم با یونایتد بازی می‌کند و هم خلاف جهت انتظار لیورپول.
این در حالی‌ست که لیورپول نیز برای ادامه فصل کار فوق العاده سختی دارد زیرا باید به مصاف آرسنال، منچستر یونایتد (که 0-5 در اولدترافورد در 24 اکتوبر باخت)، منچسترسیتی و تاتنهام برود.
آنفیلدی‌ها پس از پیروزی در جام کارابائو در ضربات پنالتی مقابل چلسی در روز یکشنبه (10-11 پس از 0-0) و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پیروزی 2-1 مقابل نوریچ، با وستهام دیوید مویس روبرو خواهند شد. این در حالی است که وستهام روز چهارشنبه مقابل ساوتهمپتون از جام حذفی حذف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала