Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین پیروزی ببرهای آبی در بازی‌های بیست آوره بین المللی + عکس

© Photoتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان امروز در دومین بازی بیست آوره بین المللی به مصاف تیم بنگلا‌دش رفت که در نهایت بازی با تفاوت هشت ویکیت به سود ببرهای آبی پایان یافت.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از بورد کریکت، تیم ملی کریکت افغانستان امروز در دومین بازی بیست آوره بین المللی به مصاف تیم بنگلادش رفت که در نهایت بازی با تفاوت هشت ویکیت به سود ببرهای آبی پایان یافت.
قرعه بازی را تیم بنگلادش برد و نخست به توپزنی آغاز کرد که در بیست آور تعین شده با ازدست دادن 9 ویکیت 115 دوش انجام داد.
مشفق الرحیم 30 دوش، محمد الله 21 دوش، محمد نعیم و لیتون داس هرکدام 13 دوش به سود تیم خود انجام دادند، در حالیکه فضل الحق فاروقی و عظمت الله عمرزی هرکدام سه ویکیت، محمد نبی و راشد خان هرکدام یک ویکیت به سود تیم ملی افغانستان بدست آوردند.
تیم ملی افغانستان در نیمه دوم بازی به توپزنی آغاز کرد که توانست هدف تعین شدۀ تیم حریف را در 17.4 آور بدست آورد و تیم بنگلادش را با تفاوت هشت ویکیت شکست داد.
حضرت الله زازی 59 دوش، عثمان غنی 47 دوش و درویش رسولی 9 دوش به سود تیم ملی افغانستان انجام دادند، در حالیکه مهدی حسن و محمد الله هرکدام یک ویکیت به سود تیم بنگلادشب دست آوردند.
باید یادآور شد که عظمت الله عمرزی جایزه بهترین بازیکن این بازی و فضل الحق فاروقی جایزه بهترین بازیکن این سلسله بازی ها را بدست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала