متحد ترامپ از تسلیحات بیولوژیکی اوکراین پرده برداشت

© Sputnik / Denis Aslanov  /  مراجعه به بانک تصاویر Лаборатория имени Ричарда Лугара в Грузии
Лаборатория имени Ричарда Лугара в Грузии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
متحد ترامپ درباره تسلیحات بیولوژیکی اوکراینی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت ریگان از جمهوری خواهان آمریکا در مورد فساد مقامات کی‌یف و اپیزودها با سلاح های بیولوژیکی صحبت کرد.
رابرت ریگان، نامزد مجلس نمایندگان میشیگان از شهرستان کنت، و جمهوری خواه، به MLive، گفت که اوکراین نباید کاملاً بی گناه تلقی شود و می افزاید که چندین نمونه از فساد در مقامات کی‌یف، به ویژه مواردی با استفاده از سلاح های بیولوژیکی وجود دارد.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد که حاضر نیست روسیه را به دلیل عملیات ویژه در اوکراین محکوم کند.
او همچنین گفت که می‌داند چرا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه چنین تصمیمی گرفت. به گفته وی این تصمیم برای محافظت از کشورش در برابر تهدیدها گرفته شده است.
Президент России Владимир Путин во время выступления на пленарном заседании форума Российская энергетическая неделя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
پوتین: اعمال تحریم‌های اروپا علیه روسیه، اعلام جنگ است
ریگان گفت: "اوکراین دارای سابقه فساد مانند پولشویی، قاچاق، سلاح های بیولوژیکی، مواد مخدر است. و می گوید که من می خواهم بدانم واقعاً چه خبر است، به همین دلیل است که من عجله ای ندارم که بگویم: "ما باید فورا پوتین را محکوم کنیم."
ریگان به عنوان یکی از متحدان مشهور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، آن را به یاد می آورد و می گوید که در دوران ترامپ، چنین اتفاق ها رخ نمی داد، زیرا پوتین، "مرد قوی" است، در حالی که جو بایدن، رهبر فعلی آمریکا "ضعیف و ناتوان می باشد."
پیش از این ترامپ کشورهای غربی و شخص بایدن را مسئول تشدید تنش در اوکراین دانست. وی همچنین ابراز عقیده کرد که غرب به رهبری روسیه این فرصت را داد تا در وضعیت اوکراین "به هر آنچه که می خواهد دست یابد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала