Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد باید رونالدو مگوایر را در دربی نیمکت‌نشین کند

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
پل مرسون می‌گوید منچستریونایتد باید کریستیانو رونالدو و هری مگوایر را از ترکیب ثابت در بازی برابر منچسترسیتی کنار بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب منچستریونایتد دیدار دشواری در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‎‌های لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه اتحاد برابر رقیب هم‌شهری منجسترسیتی دارد و برای ماندن در بالای جدول و حفظ شانس کسب سهمیه باید در این دیدار به برتری دست یابد.
رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد نیاز به بهترین ترکیبش برای کسب پیروزی برابر سیتی دارد و باید تمامی ستاره‌هایش برای این دیدار حساس آماده باشند.
با این حال پُل مرسون اسطوره فوتبال انگلستان و کارشناس اسکای اسپورت مشورت عجیبی به مربی آلمانی می‌دهد و می‌گوید که رالف باید در دیدار فردا شب کریستیانو رونالدو و هری مگوایر را از ترکیب ثابت کنار بگذارد تا به پیروزی برسد.
وی در اسکای اسپورت گفت:" شخصا، رونالدو را از این بازی کنار می‌گذارم. در مقابل واتفورد، آن‌ها بر بازی مسلط بودند و چیزی حدود 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما آن‌ها در مقابل سیتی توپ را در اختیار ندارند و این شانس گُلزنی رونالدو را پایان می‌آورد. مگوایر نیز در خط دفاع ضعف‌هایی دارد و در بازی فردا شب باید روی نیمکت بنشیند و بازی نکند."
مرسون در حالی این موضوع را مطرح کرده که روز گذشته رالف گفت که کاوانی حالا به صورت کامل آماده است و برابر سیتی به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала