Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ سرقت از منزل‌ ستاره‌های فوتبال؛ این‌بار ستاره یونایتد قربانی شد + عکس

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
دزدان از فرصت نبود جسی لینگارد در خانه‌اش استفاده کرده و اشیای گران‌قیمت این ستاره انگلیسی را با خود بردند.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 15 جنوری و هنگامی که جسی لینگارد مهاجم انگلیسی منچستریونایتد با این تیم به بیرمنگام برای بازی با استون ویلا سفر کرده، سارقان مسلح وارد خانۀ وی شده‌اند و اشیای قیمت وی را با خود برده‌اند.
این خبر حالا و پس از شش هفته رسانۀ شده و منابع آگاه مدعی اند که جواهرات و لباس‎‌های برند لینگارد به ارزش صد هزار دالر از خانه‌اش دزدیده شده است.
رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که لینگارد به خاطر حفاظت از فرزند و همسرش از نشر این خبر جلوگیری کرده و تلاش دارد تا منزلش را به فروش برساند و در جای امن‌تری خانۀ جدید خریداری کند.
البته ستاره انگلیسی تا زمانی که موفق به فروش منزلش شود، امنیت خانه‌اش را بیشتر ساخته و برای حفاظت از خودش و خانواده‌اش محافظ استخدام کرده‌است.
خانۀ لینگارد در حالی مورد دستبرد قرار گرفته که چندی قبل دزدان مسلح وارد خانۀ ویکتور لیندلوف دیگر ستاره یونایتد نیز شده بودند که سبب ترس شدید خانواده ستاره سوئدی شده بود زیرا همسر و فرزندان لیندلوف در خانه حضور داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала