Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش خیره کننده نماینده کندهار در لیگ قهرمانان افغانستان

© Photo / تیم فوتبال عینومینه کندهارتیم فوتبال عینومینه کندهار
تیم فوتبال عینومینه کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال عینو مینه کندهار خود را در قامت یک مدعی قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان افغانستان معرفی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان افغانستان که از چهارشنبه هفته گذشته در ولایت کندهار آغاز شده است، با درخشش خیره کننده و چشمگیر نماینده ولایت میزبان ادامه دارد.
در حالی که بسیاری شانس قهرمانی در این مسابقات را با تیم هایی مثل سرخ پوشان هرات و استقلال کابل میدادند، حالا عینو مینه کندهار در حالی بسیاری از ستاره های نامدار در غالب سایر تیم بازی میکنند، عملکرد بی نقصی در این رقابت ها داشته است.
عینو مینه که در مرحله سوم رقابت ها به میزبانی با انجام سه بازی موفق به کسب دو امتیاز شد، تا کنون دو پیروزی متوالی به دست آورده است و در حال حاضر با 8 امتیاز بالاتر ابومسلم فراه که با سرمربی و ستاره های نامدارش، در رده سوم است.
این تیم در اولین بازی 5 بر 1 از سد جوانان لغمان گذشت و دیروز جمعه نیز با نمایشی بی نقض و تعجب بر انگیز، با نتیجه 4 بر 0 از سد استقلال کابل گذشت و صدرنشینی را از این تیم و نماینده هرات گرفت.
این تیم که ابومسلم دیگر تیم مدعی رقابت ها را نیز با شکست مواجه کرده است، در صورتی که در بازی های پیش رو با همین قدرت و کیفیت ادامه دهد با توجه به امتیاز خوب میزبانی، میتواند از شانس بالایی برای قهرمانی در مسابقان برخوردار باشد.
رقابت های لیگ قهرمانان افغانستان امروز شنبه نیز با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала