Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع چلسی هفته بعد بارسایی می‌شود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی است که این باشگاه هفته آینده خرید آندریاس کریستنسن را نهایی و اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا برای فصل آینده تمرکز خود را روی جذب بازیکنان آزاد قرار داده و نام آندریاس کریستنسن، مدافع نیمکت‌نشین چلسی در لیست خرید ژاوی قرار گرفته است.
بارسا مذاکراتش را از ماه جنوری با این مدافع دنمارکی آغاز کرده است و حالا پس از تماس‌های مستقیم، مذاکرات به پیشرفت‌های خوبی رسیده و احتمال پیوستن این بازیکن به بارسا در تابستان زیاد است.
با این حال جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی است که این باشگاه هفته آینده خرید آندریاس کریستنسن را نهایی و اعلام خواهد کرد.
رومرو می‌گوید که مدافع دنمارکی حتی آزمایش‌های صحی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشته و هیچ مانع در راه پیوستن او به بارسا وجود ندارد.
کاتالان‌ها در خط دفاعی مشکل بزرگی دارند. در حال حاضر آنها جرارد پیکه، رونالد آرائوخو، اریک گارسیا، اسکار مینگوئزا، کلمنت لنگلت و ساموئل اومتیتی ​​را برای پست دفاع میانی در اختیار دارند، اما واقعیت این است که تنها سه نفر اول مورد اعتماد هستند و ژاوی می‌خواهد از مدافع دنمارکی در کنار این بازیکنان استفاده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала