Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: ملاقات با هالند؟ نمی‌توانم وارد جزئیات شوم

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با الچه، ملاقات با هالند را در مونیخ به صورت غیرمستقیم تایید کرد اما در مورد جزئیات این ملاقات چیزی نگفت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو مهمان الچه است و دیدار راحتی برابر تیم سیزدهم جدول لالیگا دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از مصاف با الچه حاضر شد و در مورد این دیدار و برخی موارد دیگر با خبرنگاران صحبت کرد.
سرمربی بارسا در مورد تقابل با الچه گفت:" بازی سختی است چون الچه در جایگاه خوبی در لیگ قرار دارد و خیالش کمی راحت است. با فرانسیسکو آن‌ها پیشرفت کرده اند و از زمان ورودش آن‌ها در خانه شکستی متحمل نشده اند. در نیوکمپ آن‌ها ما را خیلی اذیت کردند و تیم خیلی فشرده‌ای دارند. برای ما بازی فردا سخت خواهد بود. باید سعی می‌کنیم روند عالی خود ما را حفظ کرده و پویایی تیم را نگه داریم."
ژاوی در مورد ملاقات با هالند گفت:" نمی‌توانم وارد جزئیات شوم. تنها چیزی که می‌توانم در مورد هالند بگویم این است که ما در حال کار روی حال و آینده باشگاه هستیم. اگر چیزی رخ دهد اعلام می‌کنیم، مثل دیروز که خرید پابلو توره را اعلام کردیم."
وی در مورد خرید جدید بارسا گفت:" ما توره را قبلا دنبال کرده‌ایم و او یک استعداد طبیعی دارد. او می‌تواند هم در خط هافبک و هم در جناحین بازی کند و بر هر دو پاهایش مسلط است. او پاس‌های داخلی خوبی می‌دهد و قدرت آخرین پاس خوبی هم دارد. ضربات ایستگاهی خوبی هم می‌زند. او از یک خانواده فوتبالی می‌آید و خرید بزرگی برای امروز و آینده بارسا خواهد بو . او قطعا به تیم اصلی راه خواهد یافت."
هرناندز در مورد شرایط تیمش گفت:" اگر به بازی‌‎های گذشته نگاه کنید، عملکرد ما از تیم‌های رقیب ما بهتر بوده است اما باید در هر بازی این موضوع را اثبات کنیم. ما هرچند احساسات تیمی خوبی داریم ولی شرایط ما خوب نیست. فردا یک ازمون سخت دیگری داریم."
او در مورد مقایسه پدری با اینیستا گفت:" طبیعی بود که بعد از بازی مقابل بیلبائو از او تمجید کنم. او مرا یاد آندرس می اندازد. قبلا هم گفته بودم که از مقایسه‌ها نفرت دارم. بنظرم پدری من را یاد اینیستا می اندازد ولی نمی‌توان او را با حرفه اینیستا که پشت سر گذاشته است مقایسه کرد. اینیستا بزرگ‌ترین استعداد فوتبالی بود که تا امروز دیده‌ام. پدری بازیکنی است که تحت تاثیر شرایط قرار نمی‌گیرد و این عالیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала