Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه امیدوار به تمدید با دیبالا؛ مذاکرات بزودی از سر گرفته می‌شود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
عضو شوید
دور جدید مذاکرات یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد بزودی آغاز خواهد شد و بانوی پیر امیدوار است ستاره آرجانتینی در تورین بماند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی دیبالا در ماه جون سال 2022 به پایان می رسد و این باشگاه تلاش دارد تا زمینه حفظ ستاره آرجانتینی را مهیا و با او تمدید کند.
طرفین تا حالا چهار دور مذاکره داشته اند و به نظر می‌رسید که این مذاکرات نتایج مثبتی نداشته بود و مذاکرات با بن بست مواجه شده بود.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که هنوز راهی برای حفظ دیبالا وجود دارد و مدیران یوونتوس با بهبود پیشنهاد می‌توانند وی را قانع کنند تا در تورین بماند.
طبق گزارش کالچیو مرکاتو، سران یووه از عملکرد دیبالا راضی اند و می‌خواهند دستمزد وی را بیشتر کنند و ستاره آرجانتینی برای سال‌های در آلیانز بماند.
دیبالا خواهان دستمزد مشابه با ماتیاس دی‌لیخت است و از مدیران باشگاه خواسته است تا 10.5 میلیون پوند در سال به او دستمزد پرداخت کنند.
به نظر می‌رسد که آلگری روی مدیران باشگاه فشار آورده تا خواست‌های پائولو را بپذیرند و وی را حفظ کنند زیرا مربی ایتالیایی به بازیکن آرجانتینی اعتقاد دارد و خواهان حفظ او است.
این در حالیست که باشگاه‌های زیادی از جمله پاریسن‌جرمن و بارسلونا در کمین این بازیکن بودند و می‌خواستند وی را در تابستان به صورت آزاد جذب کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала