Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استادیوم فوتبال یا میدان جنگ؛ کشته و زخمی‌شدن ده‌ها نفر در مکسیکو+عکس و ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
هواداران فوتبال دو تیم در لیگ مکسیکو، بلای جان هم‌دیگر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی پیش و در جریان دیدار تیم های اطلس و کوئراتوروی مکسیکو در وزشگاه لا کوریگیدورای این کشور از هفته نهم لیگا ام اکس، هواداران ناراضی تیم میزبان که نتیجه مسابقه اصلا باب میل‌شان نبود، تصمیم گرفتند خود وارد عمل شده و انتقام گل خورده از مهمان را بگیرند.
در دیدار ساعاتی پیش کوئراتورو و اطلس، میزبان بازی با یک گل انفرادی از خولیو فورخ در دقیقه 60، صفر به یک از رقیب عقب افتاده بود. همان موقع بود که اوضاع سکوها ناآرام شد. ناگهان از حدود دقیقه 65، تماشاگران تصمیم گرفتند به زمین بریزند و هر کسی که ربطی به تیم اطلس داشت را لت‌وکوب کنند. زنان و کودکان هم وحشت زده، در حال فرار بودند.
در طی فقط چند دقیقه، زمین پر از تماشاگران عصبانی شد و در بین شان، زنان و کودکان هم دیده می شدند. خشونتی که در این بازی دیده شد، یکی از بدترین موارد در تاریخ فوتبال خواهد بود و بی شک، شدیدترین درگیری در تاریخ فوتبال مکسیکو به حساب می رود.تا این لحظه، مرگ 17 نفر گزارش شده که بیشتر آنها طرفداران تیم اطلس بوده اند.
براساس گزارشات، پلیس تلاش چندانی برای جلوگیری از درگیری ها نکرده است. با ورود طرفداران کوئراتورو به زمین، آنها به تجهیزات وار کنار زمین، آسیب جدی وارد کردند.
اولتراهای کوئراتورو آنقدر پیش رفتند که حتی در مواردی نزدیک بود به یکی از کودکان طرفدار اطلس که پیراهن این تیم را هم به تن نداشت، حمله کنند. احتمالا طی ساعات آینده، تعداد تلفات این بازی سیاه، بیشتر هم خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала