Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الچه 1 بارسلونا 2؛ کاتالان‌ها مردند تا بردند + عکس

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Клеман Лангле забивает гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле забивает гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا پس از نمایش‌های درخشان اخیرش، در زمین الچه به برتری دو گله رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال الچه و بارسلونا در چارچوب بازی‌های هفته 27 لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مارتینز والرو با هم رویارویی کردند که سرانجام این دیدار با برتری دشوار 2-1 آبی‌واناری‌ها پایان یافت.
در این بازی نیمه اول دو طرف زیاد تحرک نداشتند اما در دقیقه آخر نیمه اول فیدل توانست با گلی برای الجه نتیجه تیم‌اش را پیروز به رختکن برد.
با آغاز نیمه دوم اما شاگردان ژاوی هرناندز با تمام قوت به سمت دروازه حریف به حمله پرداختند تا این‌که سرانجام فران تورس در دقیقه 60 بازی توانست روی پاس جوردی آلبا کار را به تساوی بکشد.
بعد از این‌ گل اما تیم میزبان به خوبی بازی را کنترول کرد و بارها تا باز کردن دروازه پیش رفت اما چنین نشد و برعکس آن در دقیقه 82 اشتباه ستاره الچه به بررسی ویدیویی گرفته شد که از سوی داور پنالتی اعلام شد و ممفیس دپای آنرا به گل بدل کرد تا برتری بارسا تقریبا قطعی شود.
در ادامه این میزبان بود که توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفت و بیشتر حمله کرد و حتی در دو سه مرحله می‌توانست به گل برسد که ترشتگن مانع آن شد و اجازه نداد بازی به تساوی کشیده شود و در نهایت با وجود 5 دقیقه وقت‌های تلف شده، بارسا بازی را 2-1 به برتری رسید.
با این نتیجه تیم بارسا روند شکست ناپذیری خود را به عدد شش بازی رساند و با کسب 48 امتیاز از 26 بازی در رده سوم جدول صعود کرد و الچه هم 29 امتیاز در رده 14 جدول ابقا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала