Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: "رونالدو مهاجم وسط بودن را پوچ می‌داند"

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو از این‌که به عنوان مهاجم وسط بازی کند را "مضحک" می‌خواند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود که بیش از 800 گل در رده باشگاهی و ملی به ثمر رسانده است.
پس از 9 سال درخشان در رئال مادرید او سال 2018 به یوونتوس پیوست و در 134 بازی 101 بار گل‌زنی کرد اما نقش او در سال‌های اخیر از وینگر به مُهاجم تبدیل شده است.
این مهاجم برای دومین فصل به منچستریونایتد بازگشت، بازیکنی بسیار متفاوت از بازیکنی که در سال 2009 اولدترافورد را ترک کرد، شده اما گلزنی او مثل همیشه قدرتمند باقی مانده است زیرا توانسته در این فصل 15 بار در 31 بازی گلزنی کند.
با این حال، مائوریسیو ساری که در فصل 2019/20 سرمربی این ستاره پرتگالی بود، اصرار دارد که رونالدو نمی‌تواند یک مهاجم مرکزی شود.

سرمربی سابق چلسی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت: "کریستیانو در فصل حضورش با من در سری آ بیش از هر بازیکن دیگری گل زد. او آماده بود تا در چند بازی زمانی که ما شرایط اضطراری داشتیم به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند، اما ایده انجام منظم این کار را چندان دوست نداشت. در آن شرایط، شما در نهایت با اطمینان‌هایی که بازیکن دارد به چالش می‌کشید."

ساری اضافه کرد: "رونالدو با شروع از آن موقعیت گسترده‌تر، 35-40 گل در هر فصل به ثمر می‌رساند، بنابراین برای او این درخواست تقریبا پوچ بود. این برای نحوه بازی او قابل درک است."

رونالدو در حال گذراندن دوران گل نزدن مقابل دروازه است. مهاجم یونایتد از ابتدای سال فقط یک بار گل زده در حالی‌که 10 بازی در همه مسابقات داشته و بازی امشب دربی برابر سیتی را نیز از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала