Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد مقصد بعدی ستارۀ ناراضی بارسا؟

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی بارسلونا به منچستریونایتد خواهد پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه کاتالونیایی اسپورت مدعی است که منچستریونایتد در چند وقت گذشته توانسته از دیگر رقبایش برای به خدمت گیری عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا پیشی بگیرد.
قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در تابستان به پایان می‌رسد و علیرغم تلاش‌های بسیار ژاوی و خوان لاپورتا، به نظر می‌رسد که ستاره سابق بروسیا دورتموند قصد تمدید کردن قراردادش را ندارد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی به تیم دیگری خواهد پیوست.
لاپورتا و ژاوی در جنوری او را تهدید کردند که در صورت مقاومت در امضا کردن قرارداد جدید، تا پایان فصل سکو نشین خواهد شد، اما دمبله نه تمدید کرد و نه سکونشین شد و در ادامه ژاوی متقاعد شد که از او در ترکیب اصلی‌اش استفاده کند.
به نقل از اسپورت، در جنوری دو باشگاه تاتنهام و چلسی از مشتریان اصلی او بودند، اما علیرغم تلاش‌های سران آبی اناری‌ها، دمبله باز هم نیوکمپ را ترک نکرد و حالا گفته می‌شود که منچستریونایتد نیز به جمع مشتریانش پیوسته و از وضعیت مالی مناسبی برای متقاعد کردن دمبله برخوردار است.
شیاطین سرخ در جنوری با وجود نامناسب بودن شرایط تیم، اقدام به خرید بازیکنی نکردند، اما گفته می‌شود که می‌خواهند در تابستان طوفان به پا کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала