Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مک گرگور: "برای خرید چلسی یا یونایتد جدی هستم"

© REUTERS / Mark J. RebilasКонор Макгрегор перед боем с Дональдом Серроне на UFC 246 в штате Невада, США
Конор Макгрегор перед боем с Дональдом Серроне на UFC 246 в штате Невада, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
کانر مک گرگور ستاره ایرلندی دنیای مبارزات آزاد اصرار دارد که برای خرید یکی از باشگاه‌های چلسی یا منچستریونایتد، بسیار جدی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رومن آبراموویچ رییس باشگاه چلسی اعلام فروش این باشگاه را نموده، همان شب کانر مک گرگور ستاره UFC به شکلی در توییترش خرید این باشگاه را مطرح کرد.
حالا اما این علاقه‌ی وی به خرید باشگاه فوتبال جدی است زیرا چلسی، منچستریونایتد و سلتیک به عنوان گزینه‌های بالقوه وی مطرح می‌شوند.
مک گرگور روز جمعه توییت کرد که می‌خواهد احتمال خرید چلسی را بررسی کند. دو روز بعد اما او به گمانه‌زنی‌ها در مورد خرید چلسی پاسخ داد.
او بار دیگر توییت نمود: "من به شوخی حرف نمی‌زنم. همانطور که گفتم در حال بررسی این موضوع هستم. سلتیک از درموت دزموند، منچستریونایتد از گلیزر و اکنون باشگاه فوتبال چلسی که اخیراً برای فروش گذاشته شده است، همه در حال بررسی هستند."
آیا علاقه مک گرگور برای خرید چلسی واقع بینانه است؟
قیمت درخواستی آبراموویچ سه میلیارد پوند است، رقمی که مک گرگور نمی‌تواند برآورده سازد، زیرا دارایی خالص او در حدود 140 میلیون پوند بسیار کمتر از خواسته‌هایی است که برای خرید چلسی نیاز است.
مک گرگور باید کنسرسیومی را برای ارائه پیشنهادی تشکیل دهد که قیمت درخواستی آبراموویچ را برآورده نماید.
البته چندین نامزد برای خرید چلسی صف کشیده‌اند، از جمله بیلی بین نابغه مانیبال، مایکل روبین مالک Fanatics، به علاوه پیشنهادهای احتمالی از سوئیس و ترکیه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала