وزارت دفاع روسیه: 61 تاسیسات زیرساخت نظامی اوکراین منهدم شدند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Колонна военной техники ВС РФ в Крыму
Колонна военной техники ВС РФ в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید نیروهای مسلح روسیه در آستانه یک حمله گسترده 61 تاسیسات زیرساخت نظامی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
او گفت: "نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به حملات خود به زیرساخت های نظامی اوکراین ادامه می دهند. شام 5 مارچ، حمله گسترده ای انجام دادند که در نتیجه آن 61 زیرساخت های نظامی منهدم شدند. این شامل 22 تجهیزات نظامی در یک پناهگاه زیرزمینی، 1 پوسته فرماندهی و مرکز ارتباطی، 9 انبار سلاح و مهمات و 3 ایستگاه راداری است".
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
وزارت دفاع روسیه: 2203 تاسیسات زیرساختی نظامی اوکراین منهدم شد
گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح روز پنجشنبه "24 فبروری" اعلام کرد که در مورد اجرای عملیات نظامی ویژه اوکراین تصمیم گرفته است.او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала