کرملین: پوتین همتای ترکیه‌ای خود را از روند عملیات ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس مطلع کرد

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه طی تماسی تلفونی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه را از روند عملیات نظامی ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس مطلع کرد.
کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین در خصوص روند عملیات ویژه نظامی روسیه برای دفاع از دونباس توضیحاتی ارائه کرد و رویکردها و ارزیابی های اصلی در این زمینه و همچنین اهداف و وظایف اصلی تعیین شده را به تفصیل شرح داد.
سرویس مطبوعاتی کرملین همچنان اعلام کرد که رئیس روسیه در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان ابراز امیدواری کرد که کی‌یف در دور جدید مذاکرات رویکرد سازنده تری را با در نظر گرفتن واقعیت ها از خود نشان دهد.
کرملین اعلام کرد: (طی این تماس) ابراز امیدواری شد که در طول دور بعدی مذاکرات برنامه ریزی شده، نمایندگان اوکراین رویکرد سازنده تری را با در نظر گرفتن کامل واقعیت های موجود از خود نشان دهند.
رئیس‌جمهور روسیه طی این گفتگو آمادگی طرف روسی برای گفتگو با مقامات اوکراینی و شرکای خارجی به منظور حل این درگیری را مورد تاکید قرار داد.
پوتین همچنین تاکید کرد: تعلیق عملیات ویژه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کی‌یف اقدامات نظامی خود را متوقف و خواسته های روسیه را برآورده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала