دستگیری 1700 نَفَر به خاطر شركت در تظاهرات غير قانونى در مسكو

© Sputnik / Aleksei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель МВД России генерал-майор полиции Ирина Волк
Официальный представитель МВД России генерал-майор полиции Ирина Волк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
نماینده رسمی وزارت امور داخله فدراسیون روسیه از دستگیری 1700 نفر که در مسکو در تظاهرات غیر قانونی شرکت کرده بودند، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا ولک، نماینده رسمی وزارت امور داخله فدراسیون روسیه گفت: در مسکو، حدود 2.5 هزار نفر در اقدام ناهماهنگ شرکت کردند، 1.7 هزار نفر بازداشت شدند، در سن پترزبورگ 750 نفر از 1.5 هزار شرکت کننده بازداشت شدند.
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
پوتین برگزاری نشستی را برای بحث درباره ساختارهای هسته ای اوکراین پیشنهاد کرد
او گفت: "واحدهای وزارت امور داخله روسیه، با همکاری دیگر سازمان های مجری قانون، نظم و قانون را در مکان هایی که رویدادهای عمومی غیرمجاز در تعدادی از نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه برگزار می شود، تضمین کردند. در شهر مسکو، نزدیکه به 2500 نفر در یک اقدام ناهماهنگ شرکت کردند، 1700 نفر بازداشت شدند. در شهر سن پترزبورگ تعداد شرکت کنندگان تقریباً 1500 نفر بود که 750 نفر از آنها بازداشت شدند".
به گفته ای ولک، در مجموع 1200 نفر در دیگر مناطق در اقدامات غیرمجاز شرکت کردند که 1061 نفر بازداشت شدند، خاطرنشان می شود: دستگیر شدگان برای بازرسی به اداره های پولیس منطقه منتقل شدند و موضوع معرفی آنها در حال انجام است.
یادآوری می کنیم، که وزارت امور داخله و دادستانی کل روسیه بارها درباره مسئولیت شرکت کنندگان و سازمان دهندگان اقدامات ناهماهنگ در ارتباط با ماهیت غیرقانونی رفتار آنها هشدار داده اند. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت که روس ها ممکن است دیدگاه خود را در مورد این عملیات ویژه داشته باشند، اما آنها حق سازماندهی اقدامات غیرقانونی را ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала